Dag 14 Heerlijk geniet daggie niks doen.

9 oktober 2016 - Bel Ombre, Seychellen

Vandaag hebben we een relaxdag ingevoerd. Na het ontbijt zijn we de spullen gaan pakken en richting het strand gegaan. Net voor het ontbijt hadden we al stiekem wezen kijken. Even om de weg te vinden en gewoon uit nieuwsgierigheid. Goed na het eten snel even wat drinken gescored en de handdoek uitgerold en liggen. Voor vijf minuten toen snel de bril op, pijp in de mond en snorkelen. Direct in de eerste meter al tussen de vissen. Klein stukje door zwemmen en de vissen werden alleen maar mooier en groter. Dit kunnen we de hele dag wel volhouden. Maar om twaalf uur zou de hostess bij het huisje zijn. Dus terug maar, tot half een gewacht en niemand gezien. Snel terug en meer met de visjes spelen. Tussendoor vanaf het strand nog even een kleine rog gespot. Het blijft fantasties hier. Eind van de middag terug naar het huisje even douchen en op naar het eten. De dame van de huisjes heeft een neefje en die heeft weer een restaurant. We worden gebracht en gehaald, beter kan je het niet hebben. Als we weer thuis zijn vallen we doodmoe op de stoeltjes neer en de dag is ten einde. Morgen gaan we duiken lekker met de boot mee. En afsluiten met een bbq op het strand. Mooiere afsluiting van de vakantie kan je niet wensen. Ook dit is een plek waar we zeker terug gaan komen.

1. Moeders:
    9 oktober 2016