Dag 12 De laatste dag in Zuid Afrika.

6 oktober 2016 - Kempton Park, Zuid-Afrika

Dan is het moment gekomen dat de laatste dag in dit prachtige land is aangebroken. We hebben gisteren de koffers al voor een groot deel ingepakt en na het eten doen we de rest. Nog even een ontbijtje naar binnen werken. De rekening betalen en dan naar de Honey Farm op de hoek van de straat. We hadden gisteren al bedacht dat we vandaag nog even daar een bakkie koffie met gebak zouden doen. Alles is op natuurlijke basis alles is met honing bereid. Prima voor een uitgebalanceerd dieet. Na deze traktatie gaan we op pad. Het is tenslotte 450 km naar Johannesburg. Onderweg doen we nog een paar fotostops en een stop om wat te eten. Dan is het in een keer door naar het hotel. Bij binnenkomst van Johannesburg wordt het steeds drukker de dagelijkse files zeg maar. We hobbelen gewoon in de rij mee. Eenmaal bij het hotel aangekomen gooien we de spullen op de kamer en gaan op zoek naar een wasstraat en een Spur restaurant. De wasstraat hebben we gevonden en was al dicht, toen de Spur nog ook die was snel gevonden. Voor de laatste maal deze vakantie aan de T-Bone en dan op naar het hotel. Hier nog even de papieren op orde gemaakt. Dan snel douche en slapen althans dat is de bedoeling. Maar plannen kunnen wijzigen, ik mag eerst nog een verhaaltje schrijven voor het slapen gaan. Nou het zit er voor Zuid Afrika nu op. Morgen krijgen jullie vast iets over de Seychellen. Daar gaan we de vakantie echt afmaken zeg maar de kers op de taart. Graag verwijs ik jullie nog even naar de Facebook pagina van Eveline, zij heeft nog even de gehele vakantie in Zuid Afrika samengevat. Tot ziens.
Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Moeders:
    7 oktober 2016
    Geweldig, goede reis naar de Seychellen !